17 besökare, 1 medlem och 2 Studenter är online nu
Loopia

webdesignskolan

Information om Google Translate

Vi använder Google Translate för att översätta våra guider till 52 olika språk! Översättningen till det språk du väljer sker i realtid, vilket innebär en viss fördröjning när sidorna visas. Läs mer om Google Translate Öppnas i nytt fönster (Open in new window)

Översättning sker från svenska och dessutom i realtid. Ordens innebörd, ordföljd, meningsuppbyggnad och språklig syntax varierar i de olika språken. Det är omöjligt att översätta en sida språkligt korrekt till 100% men resultatet kan ändå vara tillräckligt bra för att du ska kunna använda guiderna.

Vi har anpassat sidornas innehåll för översättning till engelska och detta ska fungera tillfredställande. I vissa fall är det viktigt att funktioner, benämningar och menyval vara 100% korrekt. Vi har då angivit både den svenska och den engelska benämningen. Om du använder något av språken nedan, och översättningen blir felaktig, så kan du använda den engelska originaltexten som anges inom parentes.

OBS! Arbetet med att anpassa översättningen till engelska pågår fortlöpande. Om du hittar exempel där översättningen är felaktig, där det inte går att att följa guiden, så är vi tacksamma om du kontaktar oss »

Våra guider kan översättas till följande språk:

Afrikaans, Albanska, Arabiska, Bulgariska, Danska, Engelska, Estniska, Filippinska, Finska, Franska, Galiciska, Grekiska, Haitiska, Hebreiska, Hindi, Indonesiska, Irländska, Isländska, Italienska, Japanska, Jiddisch, Katalanska, Kinesiska (förenklad), Kinesiska (traditionell), Koreanska, Kroatiska, Lettiska, Litauiska, Makedonska, Malaysiska, Maltesiska, Nederländska, Norska, Persiska, Polska, Portugisiska, Rumänska, Ryska, Serbiska, Slovakiska, Slovenska, Spanska, Swahili, Thailändska, Tjeckiska, Turkiska, Tyska, Ukrainska, Ungerska, Vietnamesiska, Vitryska, Walesiska